کاربر گرامی لطفاً به موارد زیر جهت استفاده بهینه از خدمات شرکت اگمان توجه فرمایید.
قوانین عمومی
خرید کالا از وبسایت فروشگاه اگمان بر مبنای قوانین و آئیننامههای تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام میشود.
فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
اطلاعات ارائه شده دربارهی کالاهای عرضهشده در وبسایت اگمان به وسیله خود شرکت جمع اوری شده است.
فروشگاه اگمان همواره خود را متعهد به نوسازی مداوم اطلاعات و محتویات به منظور اطلاع رسانی صحیح و دقیق میداند، اما مسئولیتی در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و یا خطای نگارشی پذیرا نیست. از آنجایی که خطای انسانی تیم وبسایت در ورود اطلاعات بر روی وبسایت اگمان امکانپذیر است، تلاش خواهیم کرد تا اطلاعاتی دقیق و صحیح پیرامون محصولات در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهد.
كاربران متعهد هستند که در دسترسی به وبسایت فروشگاه اگمان، مقاصدی خارج از دریافت اطلاعات فنی یا سفارش اینترنتی کالا دنبال نکنند.
اگمان تلاش می کند تا در تمام ساعات اداری و تمامی روزهای هفته در دسترس شما کاربران محترم باشد اما ممکن است بدلیل عوامل خارج از توانایی مدیریت این وبسایت (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سختافزاری و موارد مشابه) وقفه ای در این روند ایجاد شود که مسئولیتی در قبال این امر متوجه اگمان نیست.
اگمان مسئولیتی در قبال محتویات سایتهایی که ارتباط به آنها به واسطهی آگاهی و یا لینک در وبسایت اگمان شکل میگیرد، نمی پذیرد.
تمام شرایط و خدمات وبسایت فروشگاه اگمان بر مبنای آخرین سیاستهای این فروشگاه شکل گرفته و در صورت تغییر در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای اگمان، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و کاربران عزیز توافق میکنند که استفاده مستمر از سایت اگمان به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
در صورت لزوم ارتباط تلفنی یا پستی، این ارتباط با تلفنها و آدرسهای اعلامشده توسط کاربر و توسط تیم فروش اگمان صورت می گیرد.
فروشگاه اگمان به هیچ وجه اطلاعات منحصربه فرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و با استفاده از آخرین فن آوریهای روز، تمامی تلاش خود را در جهت حفظ حریم شخصی کاربران می کند.
شرایط و خدمات فروش کالا فروشگاه اگمان
از نظر حقوقی، در معاملات وبسایت اگمان، فروشگاه اگمان یا نمایندهی رسمی آن بهعنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارشدهنده به عنوان خریدار تلقی میشوند.
فروش کالا دقیقا مطابق با نوع و تعداد ثبت شده توسط خریدار در سایت فروشنده صورت میگیرد.
درج اطلاعات صحیح و كامل از سوی کاربران در هنگام سفارش در وبسایت، روند تکمیل سفارش و تحویل به موقع را محصولات را تسهیل می کند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست سفارش و تحویل بهموقع آن خواهد شد.
فروشنده به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و نحوهی ارسال کالا را تعیین کرده و به اطلاع خریدار میرساند.
در هر زمان که خریدار با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد سایت شود در قسمت سفارشها قادر به مشاهدهی تاریخچهی سفارشات خود و وضعیت هر سفارش است.
ارزش کالا یا کالاهای سفارشدادهشده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیهی مالیاتها و عوارض قانونی فروش خواهد بود. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه میشود، هزینهی ارسال، کادوپیچی و بیمهی کالا خواهد بود.
مکان و زمان تحویل کالا توسط کاربر خریدار در وبسایت فروشنده ثبت شده و شرکت اگمان به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا (از جمله هزینههای مربوطه)، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. در صورت عدم حضور خریدار در مکان و زمان تعیینشده، جبران هزینههای مربوطه به عهده خریدار خواهد بود. البته در صورت استفاده از خدمات شرکت پست ایران یا شرکت ترن پارت تیپاکس، کالا در ساعات اداری تحویل میشود و بدلیل قوانین جاری این شرکت ها، انتخاب زمان تحویل بر عهدهی خریدار نیست.
در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از ارادهی او است، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینهای سفارش را فسخ نماید.
پرداخت مبلغ سفارش در هنگام تایید سفارش از سوی خریدار انجام می گیرد که در صورت عدم تحقق این امر در موعد تعیینشده توسط فروشنده، فروشنده حق دارد از تحویل کالا خودداری کند و سفارش را فسخ نماید.
در صورتیکه به دلایل پیش بینی شنده از طرف فروشنده، امکان ارسال کالا وجود نداشته یا روند ارسال کالا با مشکل مواجه شود، مبلغ پرداخت شده توسط مشتری در اسرع وقت به شمارهحسابی که با آن پرداخت وجه انجام شده است، بازگردانده میشود.
توجه: کاربران قبل از اقدام به خرید، می بایست با تکمیل فرم ثبت نام در فروشگاه اگمان عضو شوند تا اطلاعات لازم کالا در اختیار شما قرار گیرد.
شرایط ارسال کالا فروشگاه اگمان
مشتری گرامی ، با خرید آنلاین و آفلاین از وب سایت فروشگاه اگمان کالاهای شما در سراسر ایران با بسته بندی مناسب و مطمئن ارسال خواهد شد. تاریخ و ساعت ارسال کالا در تهران در اسرع وقت به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
ارسال کالا در محدوده شهر تهران
ارسال در تهران به دو روش ارسال با پست و پیک با انتخاب مشتری صورت می پذیرد.
ارسال توسط پست به صورت پس کرایه و هزینه بر عهده مشتری است.
در شهر تهران چنانچه نیاز به فوریت در تحویل کالا دارید .کالا از طریق پیک ظرف 24 ساعت فقط با پرداخت هزینه (بر اساس آدرس بر عهده مشتری) امکان پذیر است .
ارسال کالا به شهرستانها
روش 1 : ارسال پستی
در حال حاضر پست مطمئن ترین روش ارسال است و کالاها درشرایط معمول تقریبا ظرف سه روز کاری به دست شما خواهند رسید. پوشش خسارت پست تا مبلغ 20 میلیون تومان خواهد بود. (هزینه ارسال به صورت پس کرایه بر عهده مشتری است..)
روش 2: ارسال اکسپرس (درب به درب)
در این روش کالاها بصورت سریع (اکسپرس) و از طریق شرکت حمل تیپاکس (به انتخاب مشتری) ارسال میشوند و هزینه آن پسکرایه یعنی بر عهده مشتری است.
هزینه ارسال کالاهای بازگشتی
هزینه بازگرداندن کالا در مواردی مانند ارسال کالای اشتباه یا دارای ایراد فنی تا 24 ساعت بر عهده شرکت اگمان بوده و در صورتی که اشتباه در ثبت سفارش و انتخاب کالای اشتباه از سمت خریدار باشد، هزینه بازگشت کالا بر عهده مشتری است.
موارد نامتعارف
اگر در موارد نادر، بر اثر نوسانهای بازار ارز یا اشتباه اپراتور در قیمتگذاری، سفارشی قابل تحویل نباشد، سفارش لغو شده و یا بر اساس قیمت جدید محاسبه خواهد شد.
شرایط بازگرداندن کالا
در صورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد فنی باشد، فروشنده ملزم به بازپس گیری کالا است که این امر مستلزم اعلام مشکل از سوی خریدار حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از زمان دریافت کالا به واحد خدمات پس از فروش اگمان می باشد. البته این امر مواردی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شده باشد را شامل نمیگردد.
منظور از استفاده نادرست از کالا، شامل مواردی است که در راهنمای استفاده از کالا از سوی خود سازندگان ارائه میگردند و تشخیص این امر با بخش خدمات پس از فروش فروشگاه اگمان میباشد. اگر وجود نقص یا اشکال در کالا بدون استفاده از محصول قابل مشاهده است (مانند رنگ، مدل یا عدم انطباق کالا با مشخصات درج شده روی جعبه آن) میبایست کالا به هیچ وجه از بستهبندی اصلی خود خارج نشده باشد. آزمایش و اعلام نظر درباره اشکالات فنی کالا، بسته به نوع و اشکال اعلام شده از سوی خریدار، ممکن است 7 روز کاری از زمان بازگرداندن کالا به شرکت طول بکشد.
شرایط ارجاع کالا توسط مشتری
مشتری قبل از هر اقدامی حتما باید با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرد تا هماهنگی لازم انجام شود. برای ارجاع کالا، باید کالا به خوبی توسط مشتری بستهبندی شده و لوازم جانبی و اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و اقلام بستهبندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. مشتریان عزیز میبایست کالای خریداری شده را داخل پاکت یا کارتن جداگانهای قرار داده و از نوشتن آدرس یا هر مورد دیگری روی بسته یا جعبه اصلی خودداری نمایند. در صورت لزوم، می توانند توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا کاغذی جداگانه درج و به همراه فاکتور کالا به همراه کالا ارسال نمایند.
روند رسیدگی به درخواست مشتری
کارشناسان خدمات پس از فروش وبسایت اگمان، ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. در صورت تایید ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان اگمان، کالا در اسرع وقت، تعویض و یا مشکل آن برطرف خواهد شد. همچنین مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند. لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط به موجود بودن کالا در انبار فروشگاه اگمان است.
اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد، شرکت بنا به انتخاب مشتری، مجدداً کالای دیگری را برای ایشان ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی ( مبلغ درج شده در فاکتور ) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، شرکت اگمان تفاوت را به حساب مشتری واریز میکند.